Du är inte inloggad.
Kinkyliane skrev:
Återfallet skrev:
Detta är märkligt.. tyckte jag skrev ett inlägg precis.. men detta försvann?!
Sorry.. blödningen ifrån en sprucken urinblåsa kan vi såklart dö av.. det är inte urinen i sig som orsakar döden. Förlåt om det blev rörigt nu.. men jag är okoncentrerad..Löper man större risk att den spricker om man har full blåsa?
Jag har fått informationen av en ambulansförare som hävdade att detta var en av de vanligaste "dödsorsakerna". En hjärnblödning kan de klara ev. men inte sprucken urinblåsa.
Förlåt mig.. du har rätt.. jag satt och tänkte helt fel. *skäms* och på helt andra saker. ![]()
Återfallet skrev:
Förlåt mig.. du har rätt.. jag satt och tänkte helt fel. *skäms* och på helt andra saker.
Så då är vi ense om att man ska vara färdigpinkad innan man sätter sig i bilen?! ![]()
Det känns nästan lite smått ironiskt att behöva dö av det, även om man överlever en våldsam krock och bryter nacken, eller hur?
För att knyta ihop hela påsen nu så kan vi väl åxå enas om att, ÄR man ordentligt pissnödig när man kör bil så borde det vara fullt egalt att STANNA till och PINKELERA längs vägrännan..
hehe!
Offline / Medlemsprofil
Kinkyliane skrev:
För att knyta ihop hela påsen nu så kan vi väl åxå enas om att, ÄR man ordentligt pissnödig när man kör bil så borde det vara fullt egalt att STANNA till och PINKELERA längs vägrännan..
hehe!
Hehe.. ni män är då påhittiga för att få lov att pinka i det fria.. ![]()