Forum

Här diskuteras det mesta mellan himmel och jord. Regelrätt annonsering och kontaktsökning är inte tillåten. Din inloggning på medlemsidan fungerar i forumet.

Du är inte inloggad.

#31 2007-08-16 18.18

Återfallet
Gäst

Re: "Nöden" har ingen Lag!

Kinkyliane skrev:

Återfallet skrev:

Detta är märkligt.. tyckte jag skrev ett inlägg precis.. men detta försvann?!
Sorry.. blödningen ifrån en sprucken urinblåsa kan vi såklart dö av.. det är inte urinen i sig som orsakar döden. Förlåt om det blev rörigt nu.. men jag är okoncentrerad.. wink

Löper man större risk att den spricker om man har full blåsa?

Jag har fått informationen av en ambulansförare som hävdade att detta var en av de vanligaste "dödsorsakerna". En hjärnblödning kan de klara ev. men inte sprucken urinblåsa.

Förlåt mig.. du har rätt.. jag satt och tänkte helt fel. *skäms* och på helt andra saker. sad

#32 2007-08-16 18.35

Kinkyliane
Medlem
Från: NULL
Registrerad: 2007-06-14

Återfallet skrev:

Förlåt mig.. du har rätt.. jag satt och tänkte helt fel. *skäms* och på helt andra saker. sad

Så då är vi ense om att man ska vara färdigpinkad innan man sätter sig i bilen?! smile
Det känns nästan lite smått ironiskt att behöva dö av det, även om man överlever en våldsam krock och bryter nacken, eller hur?

För att knyta ihop hela påsen nu så kan vi väl åxå enas om att, ÄR man ordentligt pissnödig när man kör bil så borde det vara fullt egalt att STANNA till och PINKELERA längs vägrännan..smile hehe!

"On stage, I make love to 25,000 different people, then I go home alone"

Offline / Medlemsprofil

#33 2007-08-16 18.42

Återfallet
Gäst

Kinkyliane skrev:

För att knyta ihop hela påsen nu så kan vi väl åxå enas om att, ÄR man ordentligt pissnödig när man kör bil så borde det vara fullt egalt att STANNA till och PINKELERA längs vägrännan..smile hehe!

Hehe.. ni män är då påhittiga för att få lov att pinka i det fria.. big_smile

Sidfot